Šeštadienis, Rugs 22nd

Last updateK, 29 Saus 2015 11am

knyga.jpg
Jūs esate čia: Naujienos Raktas į sveiką ir dvasin...

Raktas į sveiką ir dvasingą gyvenimą - UM intensyvumas ir trukmė

UM intensyvumas ir trukmė

Atliekamos UM intensyvumą ir trukmę pagal žmogaus amžių reikia skirti į du laikotarpius: jaunystės (gal iki 40-50 metų) ir vyresnio amžiaus tarpsnį.

Jaunystėje mankšta stiprina ir ugdo organizmo galias. Vyresniame amžiuje mankšta organizmo jėgas palaiko, bet jų neugdo. Jaunystėje maisto medžiagų reikia daugiau - ir organizmo ugdymui, ir energijai palaikyti, o vyresnio amžiaus žmogui maisto medžiagų reikia mažiau - tik energijai palaikyti ir pasenusių ląstelių kaitai. Kadangi apykaitos procesai lėtėja, tai vyresniems ir mankštą reikia lėtinti. Per ilgesnę mankštos trukmę apykaitiniai procesai tampa visiškai patenkinami ir energija atsistato. Maisto medžiagų likučių organizme lieka mažiausiai arba energingos organizmo veiklos dėka jie pašalinami. Senjorams reikia visas sistemas tausoti, nepersistengti.

Jauniems žmonėms, sakysim, iki 25-30 metų, gal užtektų vien rytinės 10-20 minučių mankštos. Vyresniems reikia pakartoti bent 10 min. ir vidurdienį. Nuo 40-50m. amžiaus dar pakartoti ir vakare. Norint ir turint sąlygas galima ir dar dažniau - tikrai naudinga.

Jūs esate čia: Naujienos Raktas į sveiką ir dvasin...